3 תשובות
סוכריה או אבטיח אבל אני חושבת שסוכריה
בארטיק יש יותר קלוריות אבל אני לא בטוחה לגבי ארטיק קרח,
לכל אחד יש חסרונות שונים אבל אני חושבת שבארטיק יש יותר סוכר
לכל אחד יש חסרונות שונים אבל אני חושבת שבארטיק יש יותר סוכר
תלוי איזה סוכריה ותלוי איזה ארטיק
באותו הנושא: