5 תשובות
פפ לי הסדרה הרסה את הספר רצח זה באמת אחלה ספר עדיף לקרוא אותו וףוט לשכוח מהסדרה
הספר גרוע. הדמויות לא מתוארות כמו בסדרה.
נגיד אליינה מופיעה שם כבלונדינית עם עייניים כחולות.
עזבי סתם יהרוס לך
המגיבה המגניבה^ הספר לא הורס כלום, הסדרה הורסת את הספר, הסדרה מבוססת על הספר עם כבר הסדרה היא חידוש של הספר
זה שתי דברים שונים, אותה עלילה אבל דמויות שונות והכול שונה, תקראי תתקציר ואולי תתחברי לזה
הספר ממש לא טוב..