5 תשובות
אולי כן ואולי לא תלוי אם אנשים יקשיבו להוראות
ולמה לצעוק?
ולמה לצעוק?
עכשיו בינתיים רק יש טיפה אכיפות אבל לגמרי צריך להחמיר עם האכיפה כי אם זה ימשיך במצב כזה אנחנו נגמור במצב רע
יש מצב כי הרבה לא מקשיבים להנחיות
אמן שלא יהיה סגר
בעזרת השם, אני כל כך מזמין טיסה לטורקיה לפני חח
באותו הנושא: