10 תשובות
לעבור טיפול
אני לא מכיר את ההליך אז אין לי יותר מידי מה לומר אבל אני חושב שכדאי לטפל בזה.
אם את צריכה לדבר את תמיד מוזמנת:)
אני לא מכיר את ההליך אז אין לי יותר מידי מה לומר אבל אני חושב שכדאי לטפל בזה.
אם את צריכה לדבר את תמיד מוזמנת:)
חשוב מאוד לעשות את הטיפול אחרת את מאוד תצטערי על זה עוד כמה שנים...
שואל השאלה:
אני יודעת ואעשה אותו אבל ללכת במשך שנה עם מחוך זה נוראי...עכשיו אני שמחה שעוד ניתן לטפל בזה וחס וחלילה זה לא משהו שאוכל למות ממנו..אבל עדיין אני כל כך חסרת בטחון עכשיו כי עד שאשים מחוך ייקח איזה שובעיים-3 ובמשך כל כך הרבה זמן אצטרך ללכת בחוסר בטחון ולהיות חסרת בטחון לגבי הגוף שלי ואז עם המחוך....
אני יודעת ואעשה אותו אבל ללכת במשך שנה עם מחוך זה נוראי...עכשיו אני שמחה שעוד ניתן לטפל בזה וחס וחלילה זה לא משהו שאוכל למות ממנו..אבל עדיין אני כל כך חסרת בטחון עכשיו כי עד שאשים מחוך ייקח איזה שובעיים-3 ובמשך כל כך הרבה זמן אצטרך ללכת בחוסר בטחון ולהיות חסרת בטחון לגבי הגוף שלי ואז עם המחוך....
אנונימית
שמעי שהכל טוב המחוך הזה שטויות ואת תתרגלי ושימי פס על באיזה עין יראו את זה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל גם אני ממש חסרת בטחון לגבי הגטף שלי עכשיו הרי אני לא שמנה אבל זה גורם להראות יותר מלאה ממה שאני באמת כי זה הופך את הגב שלי לרחב יותר ואני מתביישת בעצמי
כן אבל גם אני ממש חסרת בטחון לגבי הגטף שלי עכשיו הרי אני לא שמנה אבל זה גורם להראות יותר מלאה ממה שאני באמת כי זה הופך את הגב שלי לרחב יותר ואני מתביישת בעצמי
אנונימית
גברתת אפשר שתרגעי כבר?
אני בטוחה שהגוף שלך פצצה ולא יקרה כלום אם תלכי עם מחוך כמה זמן❤
אני בטוחה שהגוף שלך פצצה ולא יקרה כלום אם תלכי עם מחוך כמה זמן❤
אנונימית
היי, אני כרגע עם מחוך והוא ממש לא "משמין",
העובי שלו זה בערך 5 מילימטר (שזה חצי סנטימטר) ובגלל שהוא קצת הדוק על הגוף יוצא מצב שהוא אפילו "מרזה" אותך...
אשמח לדבר איתך בפרטי ולעזור לך בנושא הבטחון העצמי.
העובי שלו זה בערך 5 מילימטר (שזה חצי סנטימטר) ובגלל שהוא קצת הדוק על הגוף יוצא מצב שהוא אפילו "מרזה" אותך...
אשמח לדבר איתך בפרטי ולעזור לך בנושא הבטחון העצמי.
אני הייתי עם המחוך מכיתה ב ועד עכשיו עכשיו עולה ט ועוד שנה מסיימת עם זה. (סך הכל יהיה 8 שנים) (ושנה וחצי מכיתה א עשיתי פיזיותרפיה)
יש לי המוןן המוןן מה לומר בנושא ואיך לעזור לך, תאמיני לי אני מאוד מבינה אותך
השאלה הייתה לפני חודש אז תגידי לי אם זה עדיין רלוונטי ואוכל לעזור לך בכל שאלה ובכל דבר, ולדבר
לכל דבר, אם תרצי, אני כאן
יש לי המוןן המוןן מה לומר בנושא ואיך לעזור לך, תאמיני לי אני מאוד מבינה אותך
השאלה הייתה לפני חודש אז תגידי לי אם זה עדיין רלוונטי ואוכל לעזור לך בכל שאלה ובכל דבר, ולדבר
לכל דבר, אם תרצי, אני כאן
אנונימית
אנונימית שכתבה את התגובה אתמול אשמח אם תדברי איתי בפרטי, תודה
זאת אני האנונימית שכתבתי את זה^^
אבל אני כמה חודשים כאן ומשום מה תמיד עניתי תשובות מאנונימי (לא יודעת למה פשוט התרגלתי חחח) אז אין לי פרחים בכלל ואפשר רק מ5 פרחים לדבר בפרטי אז או שאני אענה על שאלות עכשיו ואנסה להשיג חמש פרחים או שלא יודעת תכתוב כאן
אבל אני כמה חודשים כאן ומשום מה תמיד עניתי תשובות מאנונימי (לא יודעת למה פשוט התרגלתי חחח) אז אין לי פרחים בכלל ואפשר רק מ5 פרחים לדבר בפרטי אז או שאני אענה על שאלות עכשיו ואנסה להשיג חמש פרחים או שלא יודעת תכתוב כאן
באותו הנושא: