4 תשובות
היה ממש סבבה
היה לי ילד חמוד רוסי ומחונך
היינו משחקים בכדור , הייתי עוזר לו בשיעורים משחק איתו ועם חברים שלו ומספר לו כל מיני סיפורים מגניבים כאלה.

זאת חוויה של פעם בחיים ובאמת זה הדבר הכי טוב שהיה לי ביסודי (אני מסיים כבר י"ב)
היה האמת ממש כיף.
הייתי עוזרת לה בשיעורים, ומשחקת איתה משחקים ועוזרת לה. אפילו קניתי לה מתנה בסוף שנה והיא קנתה לי גם.
שואל השאלה:
ליזי
אני כנראה הולכת לעשות חונכות לילדנ בכיתה ו
יש המלצות מה לעשות איתה ביום הראשון? אני הולכת לבית שלה
ובכללי מה ילדים אוהבים לשמוע ולעשות
אנונימית
אמ אני עשיתי חונכות בכיתה ה לילדה בכיתה א, אבל אם זאת פגישה ראשונה שלכן, אולי תעשי איתה איזה משחק חמוד כזה של הכרות. לא שאלות כי בדרך כלל ילדים לא אוהבים שאלות והכל. יש מלא משחקים באינטרנט שאת בטוח יכולה למצוא. ותנסי לשלב את זה להכרות כלשהי, ואז במפגשים הבאים תשחקי איתה אולי מחבואים וכל מיני כאלה. תצאו לפארק וכאלה. או אם היא מתקשה במקצועות למידה תעזרי לה, תעשי איתה שיעורים וכל אלה.