6 תשובות
האנשים בדרום הם לרוב אנשים פשוטים יותר. זה הפריפריה. במרכז פה זה הפלצנים, הטחונים
חח כמובן שסתם הכללתי
חח כמובן שסתם הכללתי
אני מת"א
i feel attacked
סתם לא חושב שזה נכון בהכרח , אני מכיר הרבה אנשים חמים פה , ברור שיש סנובים כמו בכל מקום אבל לא באופן מוגזם
i feel attacked
סתם לא חושב שזה נכון בהכרח , אני מכיר הרבה אנשים חמים פה , ברור שיש סנובים כמו בכל מקום אבל לא באופן מוגזם
בדרום נראלי זה כי יש יותר ישובים ובדרכ ביישובים יש יותר פתיחות וכו אבל אני לא חושבת שזה דווקא נכון כי זה תלוי גם המשפחה עצמה
זה ממש הכללה אני מהמרכז וברור כן יש כאן סנובים אבל ממש לא כולם ואפילו לא הרוב לפחות מכל מי שאני מכירה
לא, זה לא נכון.
הם יותר חמים כי הם במקום חם.
סתם נו,
יש לזה הרבה תשובות.
הם יותר חמים כי הם במקום חם.
סתם נו,
יש לזה הרבה תשובות.
בגלל שאנחנו יותר סומכים על אנשים בקלות הכוונה מקירים את כולם וזה נראה לנו מובן מאליו להיות פתוחים (אלה שגרים במושבים וקיבוצים גם אלה שבצפון)
על העירונים אין לי ממש איך לענות לך ...
על העירונים אין לי ממש איך לענות לך ...
באותו הנושא: