7 תשובות
מכבדת פמיניסטיות,
אבל לפעמים יש גבול לדבריהן
אבל לפעמים יש גבול לדבריהן
מכבדת אותן אבל לפעמים הן אומרות שטויות ( בתור בת )
ממתי שיוויון בין המינים זה לא שפוי? זה שאת שמה לה רק לחלק הקטן מהן שמגזים זה לא אומר שכולן ככה. פמיניזם זה ליטרלי שיוויון.^
פמיניזם זה דבר נכון וטוב. כולנו שווים, וזה לא משנה מה יש לנו שם למטה. יש הבדל ענק בין פמיניזם למיזאנדריה (שנאת גברים).
רובן נשים עם שכל והגיון כמו שצריך
כי אין מה לעשות יש לנו מבנה גוף שונה ועדיף לבנות לתרום במקום אחר פשוט
ואני מאוד פמיניסטית פשוט מציאותית
ואני מאוד פמיניסטית פשוט מציאותית
חשוב מאוד בכל מיני מקרים אבל לפעמים צריך לדעת שגברים ונשים הם לא אותו הדבר כמו בנות בקרבי
באותו הנושא: