12 תשובות
אם יתפסו את החבילה 23.8 דולר
אנונימית
אם יתפסו את החבילה שלך תצטרכי לשלם בעבורה משהו כמו 80-90 ש"ח (17% מהמחיר שלה) כדי לשחרר אותה מהמכס.
^^ אם יתפסו??
הם לא בודקים את כל החבילות?
לא בודקים את כל החבילות.
כדאי לי להזמין ולחרוג ב5-10 מ75 דולר או שזה לא שווה את זה?
לדעתי לא שווה את זה, נסי למצוא משהו בפחות מ-75$, אם תרצי אנסה לעזור לך.
אם כתוב בעגלה 65 דולר ואז בשלב הבא 72 דולר מה אני משלמת? ואם אתה יודע למה המחיר עלה?
כנראה שהמחיר עלה על משלוח, או דמי טיפול שהאתר עצמו גובה.
אם מדובר ב72$ לא יגבו ממך שום תשלום בארץ.
מה שם האתר?
amazon
כנראה שזה תוספת משלוח.
אגב, אמזון אתר אמין.
עכשיו הוספתי דברים כדי שזה יעלה 75 דולר זה עולה 75 דולר וחצי ובשלב הבא זה עולה 78 דולר
שואל השאלה:
את רוצה שזה יעלה פחות מ75 דולר, כולל המשלוח, אחרת אם יתפסו תצטרכי לשלם אז כדאי לך להוריד דברים לא להוסיף
אנונימית