22 תשובות
חח כן
לא פדיחה לאכול!!!
תאכלי תעמיסי אז מה אם אמרת בהתחלה לא
שואל השאלה:
חחחחח זה הצד שאני אוהבת באתר הזה
אנונימית
תעשי כזה נו ואי אבל אמרתי לא ממש תודה ואז פשוט תקחי
לא פדיחה
חחח תמיד עושים לי את זה, יאללה תהני לא נורא
שואל השאלה:
בסוף אני לא אוכלת זה באמת מפדח היא שאלה אותי פעמיים אם באלי משהו עם הנס ואמרתי לפני זה לא חח
זה יצא כאילו שאני התביישתי לפני זה
אנונימית
מי אומר לא לרבע לשבע איזו הזויה את
ועוד מהססת אם לאכול או לא וטפ
תאכלי בביישנות אז חחח
שואל השאלה:
חחחחחח לשבע ורבע עאלק
ואמרתי לא בכללי ואז היא התקילה אותי עם רבע לשבע חחחח
אנונימית
בת כמה דודה שלך ? כאילו אם היא בגיל שלך אין לך מה להתבייש אם היא כאילו ממש גדולה ממך אז אמ גם אין לך מה להתבייש תגידי כזה חחח טוב ותאכלי
שואל השאלה:
היא 40 בערך
אנונימית
תאכלי מה קרה מי מת
תאכלי לאט כזה
חח תאכלי תטרפי מה את גנובה היא משפחה שלך זה לא מישהו זר שהייתי אומרת לך וואלה לא נעים דודה שלך כפרה היא שמה כדי שיאכלו אם יבוא לך
תמיד שואלים אותי את רוצה עוגיה? ואני אומרת לא ואז אני לוקחת אחר כך בעצמי
זה הכי כיף כי אז אתה לא יוצא קטנוני פשוט הביאו לך תתפנקי לך
ביהיה לך בכיף
ההפך, תאכלי אחד מנימוס.
אולי היא חשבה שהתביישת או הרגשת לא בנוח אז היא הביאה לך בכל זאת.
תאכלי אחד או שניים כדי לא להעליב אותה וזהו.
אם תרצי עוד תקחי אבל אם את לא ממש רעבה אז תאכלי סתם אחד כדי לא לפגוע בה ותאמרי לה תודה.
תאכלי תאכלי לשם כך נועד האוכל
אני מעריצה את העובדה שזה בחמות
ולשאלה- כן. (!!!!!!!!)
אם את לא רוצה את לא חייבת פשוט תאכלי טיפה כדי לכבד