8 תשובות
לא.
הם יכולים להגיד עד מחר, זה לא הופך את זה לנכון
אפשר לדעת רק אם מאבחנים.
הם יכולים להגיד עד מחר, זה לא הופך את זה לנכון
אפשר לדעת רק אם מאבחנים.
אממ חצי מהאנשים היום הם בדיכאון בלי אבחון
אם הם למדו פסיכיאטריה אז כן אם לא אז לא
לא בטוח שכל אדם שאומר שהוא בדיכאון באמת בדיכאון אבל כל אדם שיש לו דיכאון יודע שהוא בדיכאון, כשכואב יודעים.
לא
הבעיה היא שהמילה כבר הפכה לתיאור מצב רוח ירוד, ואין ממש מילה אחרת לזה שאנשים משתמשים בה חוץ מאני בדאון, וזה גורם לכך שאנשים אומרים את זה סתם כשהם מבואסים.
לא
היום כל בן אדם אומר יש לי דיכאון וזה לא בהכרח נכון לי איבחנו דיכאון אחרי 4 או 5 שנים רק אחרי זה אנשים האמינו לי שיש לי דיכאון הם היו כזה זה יעבור לך אבל זה לא ורק פסיכיאטר יכול לאבחן
היום כל בן אדם אומר יש לי דיכאון וזה לא בהכרח נכון לי איבחנו דיכאון אחרי 4 או 5 שנים רק אחרי זה אנשים האמינו לי שיש לי דיכאון הם היו כזה זה יעבור לך אבל זה לא ורק פסיכיאטר יכול לאבחן
באותו הנושא: