3 תשובות
אם אמרת שדברים כבר התחילו לזוז זה זמן מצוין לעלות שלב, תסתכלי על זה בצורה חיובית עכשיו יהיה לך תירוץ לכתוב לו גם בווצאפ/אינסטגרם ולהתחיל ליצור איתו קשר מעבר לזמן בית הספר, ככה גם תוכלו להפגש אפילו בחופש ואת יכולה להשתמש בקורונה כתירוץ כי לא יכולתם להפגש בבית הספר
שואל השאלה:
בנוסף , הודיעו לנו שמחר אנחנו צריכים לבוא לרישום לתיכון וזה לפי כיתות אז יש מצב שאני אראה אותו שוב , איך לגשת אליו ??
תגידי היי, תשאלי מה קורה ותנסי לפתח שיחה על התקופה האחרונה, תשאלי מה יצא לו לעשות בנתיים בחופש ומה הוא מתכנן לעשות, משם זה כבר יזרום
באותו הנושא: