6 תשובות
למה שתרצי לעשות את זה? אף סולד זה מהמם
למה שתעשי אתזה?ואין דרך לעשות אתזה
שואל השאלה:
כי אני רוצה להיראות תימניה ויש להן אף נשרי
אנונימית
לא לכולן^
ולא יודעת לא נראלי שאפשר
אולי רק בניתוח
אחותי אני 3/4 תימניה ויש לי אף סולד רצח, ותאמיני לי שכשרואים אותי אי אפשר להתבלבל בעדה שלי
אנונימית