5 תשובות
זה מגניב ואני מתה לדעת לרכב
לא, לא, שוב פעם לא. תלמדי ביחד עם חברה, זה ממש מצחיק בהתחלה אבל כשתהיו ביחד לא יעניין אתכן אם מישהו יסתכל, אתן תהנו. לרכב על סקייטבורד או רולרים זה ממש כיף, ותיזכרי שכל סקייטר בהתחלה היה באותו מצב שבו את נמצאת, שרק מתחילים לרכב. אם את רוצה לרכב לבד, תיקחי אוזניות ותלמדי, הדבר האחרון שיעניין זה אם מישהו מסתכל.
אנונימית
זה ממש לא מצחיק
היי גם אני בת ואני רוכבת על סקייטבורד! ולא, זה לא מפדח או מצחיק בשום פניפ ואופן! תעשי את מה שאת רוצה לעשות, בהצלחה
ממש לא! אם זה מה שאת אוהבת מי יעצור אותך? יש מלא בנות שרוכבות, זה לא רק של בנים
גם אני התחלתי לרכב לא מזמן וחלום שלי להיות אחת מהבנות האלה שיודעות לרכב