5 תשובות
זה הפרעות אכילה אנשים סובלים מזה וזה נושא יחסית רגיש ולא מצחיק..
את יכולה לראות בנטפליקס את הסדרה
וזאת סדרה גסה יחסית אם לא מפריע לך
ממליצה מגיל 14/15
ובעיקרון זאת לא סדרה קלילה ממש כמו איך פגשתי את אמא אבל כן יש שם קצת קומדיה
הייתי ממליצה לראות איך פגשתי את אמא מאשר רעבים
וזאת סדרה גסה יחסית אם לא מפריע לך
ממליצה מגיל 14/15
ובעיקרון זאת לא סדרה קלילה ממש כמו איך פגשתי את אמא אבל כן יש שם קצת קומדיה
הייתי ממליצה לראות איך פגשתי את אמא מאשר רעבים
שואל השאלה:
וואלה, זו סדרה טובה? איפה אני יכולה לראות אותה?
וואלה, זו סדרה טובה? איפה אני יכולה לראות אותה?
אנונימית
זה מסדרה שקוראים לה "רעבים" אנשים אומרים לה לא לצחוק על זה כי זאת הפרעת אכילה..
כן זאת תכנית על בחורה שהיתה שמנה וירדה במשקל
קוראים לה רעבים
קוראים לה רעבים