5 תשובות
כי מיהם שיגידו לי להרגע
בגלל שזאת מילה שאמורה להיות טובה אבל כולנו יודעים שזה בקטע לא נחמד. כמו שאומרים לך "חמודה" או "מתוקה" בריב
כי המון ככה, זה לא שאת עצבנית בכוונה ובכוונה לא נרגעת אז מה זה יעזור להגיד תרגעי?? תרגעו אתם בעצמכם
כי את מנסה להוציא עצבים ועוצרים אותך
ההתנשאות שיש בביטוי הקטן הזה יכולה לחרפן
אנונימית
באותו הנושא: