5 תשובות
זה טוב חחח ריסים ארוכים זה דבר יפה , בגלל זה בנות שמות מסקרה
זה טוב חח גם לי יש
בעיקרון זה נחשב יפה אז נראלי שהיא אמרה את זה בקטע טוב