6 תשובות
איך שנוח לך
שלך עם וולטר מציץ בצד
אני בחיים לא הייתי שמה תמונה שלי פה, זה כביכול אתר פריקה אנונימי.
אבל אם באלך אז לכי על זה
לא חושבת שכדאי הרוב פה אנונימי
שואל השאלה:
אז נראה לי נישאר עם וולטר לבנתיים
ואי אני גם מתלבטת אם לשים תמונה