11 תשובות
איזה רעה את כלבים נובחים וזה לגיטימי.
את לא צריכה לנשוך את יכולה להסביר ולחנך בדרך אחרת.
למה שתעשי את זה? ותטפלי בו כנראה כואב לו
ברור שכן!! ואת יכולה לקחת אותו לאילוף למה לפגוע בכלב?
למה בכלל נשכת את הכלב שלך מה את קניבלית זאת לא סיבה לעשות לו דבר כזה, זה חלק מהטבע שלהם
ברור שלקחת לוטרינר! מה עלה בדעתך שנשכת אותו!?
*את* נשכת את הכלב?!?!?!
זה די מה שהיא אמרה
שואל השאלה:
כן בדרך כלל אני עושה את זה והוא מפסיק אבל כנראה שנשכתי חזק מדי הפעם
אנונימי
כן אבל לנשוך איך הגעת למצב הזה?-_- ברצינות
כנראה חתיכת כלב
דבר ראשון *כן*, לכי לווטרינר!!
זה ממש לא בסדר שנשכת אותו!! איזה מסכן יואו...
רוצי לוטרינר! אני מקווה אבל שבדרך מישהו ינשך אותך ברגל ואז את תצלעי לוטרינר. מה עבר לך בראש? מה שעם כל פעם שהוא ינבח אז תכאיבי לו הוא יפסיק לעשות את זה? אז שתדעי שזה לא עובד ככה, יש שיטות אילוף נורמליות שלא מתעללות בכלב שלך גורמות לו לאט לאט לשנוא אותך ולפחד ממך.