4 תשובות
שואל השאלה:
אבל איך אני שמה את הקול שלי?
אבל איך אני שמה את הקול שלי?
אנונימית
^ כמו שהיא / הוא אמר/ה אבל כשאת מצלמת יש גם אפשרות בצד של מיוט ואנמיוט
יש לך שם בצד ימין כשאת מסיימת לצלם סרטון אפשרות לבחור באיזה עוצמה את רוצה את הקול שלך ובאיזה עוצמה את הסאונד
שמקליטים את הסאונד מדברים
באותו הנושא: