10 תשובות
לא מה אני אעשה שם כולם שם קרים
שואל השאלה:
^קרים? לול
רואים שאת לא מכירה את האוסטרלים
בוודאי
חחח כן בטח דוד שלי גר שם
אולי לתקופה קצרה רק כדי לחוות קצת את אוסטרליה עד שנה
לא מה איבדתי באוסטרליה
לא אני אוהב את הארץ
כן!!!!