8 תשובות
בפנים ואין לי מושג נראלי הם נולדו ככה
בפנים
שלי בחוץ ולא רואה פה בעיה ככה אלוהים ברא אותי
דיי להעתיק מהחמות
וכדי שלא ימחקו לי בפנים
וכדי שלא ימחקו לי בפנים
בפנים
שואל השאלה:
לא העתקתי באמת זה עניין אותי..
לא העתקתי באמת זה עניין אותי..
אנונימית
שואל השאלה:
שלי בפנים
שלי בפנים
אנונימית
בפנים חחחחחחחחח
באותו הנושא: