37 תשובות
שואל השאלה:
מה דעתכם?
אנונימי
מה גרם למלריה?
שואל השאלה:
זאת קדחת מהביצות אין לזה קשר.
אנונימי
ולאבולה
שואל השאלה:
יש לך הוכחות שזה מהחזירים?
כי למלריה יש הוכחות שזה מהביצות
אנונימי
וקורונה זה מהעטלפים אז מה?
שואל השאלה:
אהה אבל אין לך הוכחות שזה מהחזירים
אנונימי
פרופסורים ופזיקאים כבר שללו את התיאוריה המשוגעת שלכם, למה להמשיך?
איפה המחקרים שלך, העובדות?
תפסיקו כבר לזיין תשכל ולעבוד על ילדים
שואל השאלה:
אעע?? זאת לא תאוריה, זה מוכח רשמית שגלי רדיו ומיקרו מזיקים למערכת החיסונית.
ואל תבוא לפה בפוזה של אחד שמשחק אותה גבר עם בולבול.
אנונימי
שואל השאלה:
ויקיפדיה זה המקור המדעי היחיד שיש לך?
לא כל מה שכתוב בויקיפדיה נכון
אנונימי
שמע שאתה מפגר
שואל השאלה:
מי דיבר אלייך ocean?
אנונימי
שואל השאלה:
דיברתי לn.f
ואם אין לגעתך קשר אז תחסכי את התשובה הבאה שלך ותמשיכי בחשיבה שלך
אנונימי
אני לא מבין אתה כאילו חושב ש5g זה משדרים שגורמים לכולם לחלות?
שואל השאלה:
זה מחליש את המערכת החיסונית וגורם לנו לחלות וזה כן מוכח.
עכשיו את אומרת שאין לי מה לענות כי אין לך תשובות לשאלות שלי?
גם מצחיק איך את מתאמצת לצאת חכמה
כשאת סך הכל מדברת שטויות במיץ פטל.
אין לך הוכחות לשום דבר שאת אומרת. כלומר כל הטענות שלך שגויות מייסודן.
עכשיו שבי ותחקרי קצת.
אנונימי
אז למה חולים דווקא בקורונה
אני ממש פוחדת מזה
אנונימית
שואל השאלה:
שכחת שגם אני יכול לערוך את ויקיפדיה
אנונימי
שואל השאלה:
ואיזה מומחים מעניין אותי לדעת
אנונימי
בהצלחה בחיים
תפסיק, פשוט תפסיק. די. לאף אחד לא אכפת, הקונספירציות האלה לא פותרות כלום ולא עוזרות לאף אחד.
אתה ילד טיפש שמתעסק בשטויות ועיוור לעובדות מוצקות.

עכשיו אתה יכול להפסיק להפיץ את הטמטום שלך וללכת ללמוד לבגרות במתמטיקה?
שואל השאלה:
למה לא?
נשמע לך יותר הגיוני להגיד שהמגיפה הופצה מאנשים שנדבקו בדרך קסומה בשפעת החזירים או בקורונה?
אנונימי
שואל השאלה:
אעע הפעוטון נפגע ממני,
אני מחכה שתאיר את עיניי עם העובדות המוצקות שלך
ואם זה שאתה קורא לי טיפש נותן לך להרגיש קצת גבר עם ביצים אז אחלה,
לפחות הרמת לעצמך קצת את האגו הגברי ,זה גם משהו.
שמע קטע מה הכי מצחיק
אתה אומר לי ללכת ללמוד לבגרות כשאתה בן 16 ועוד לא סיימת בית ספר.
לעומתך אני סיימתי בית ספר עם בגרות מלאה
אז במקום לשבת בסטיפס ולנסות להוכיח לכולם שאתה איזה גבר גבר תשב ותלמד,
השכלה זה המוצא היחיד שלך.
אנונימי
המצחיק שאדם עם בגרות מלאה וכנראה חייל לא יודע מה זה עובדות.
מחכה עדיין שתשים את המחקרים שלך פה, אתה ממשיך עם השטויות ותכף תגיד שגם שמים לנו צ'יפים במוצרי מזון והממשלה מתכננת לשלוט על כולנוו
אגב נגיף הקורונה זה סארס אדם משכיל שכמותך וזה ממש לא נגיף חדש.
שואל השאלה:
אז גם אם זה בא מחזירים
יש לזה קשר ל4g
כי זה החליש את המערכת החיסונית
אם לא זה בכלל לא הייתה מגיפה
אנונימי
אין שום קשר בין הדברים
שואל השאלה:
אתה כנראה באמת לא יודע מה זה עובדה.
עובדה זו תצפית אובייקטיבית הניתנת לאימות,מה בדוח של icnirp נראה לך עובדה? וזאת לא ספקולציה
כי עובדה שגם אנשים משכילים אומרים את אותו הדבר,יש לך את אדון גוגל כדי לאמת זאת.
אנונימי
אהבתי שפשוט העתקת את ההגדרה של עובדה מויקיפדיה אבל לפני שנייה אמרת שהמידע שם לא נכון
שואל השאלה:
איפה העתקתי מויקיפדיה
תראה לי
אנונימי
שואל השאלה:
והמידע הזה מפורום לא מויקיפדיה
אנונימי
שואל השאלה:
וגם לא אמרתי שכל מה שבויקיפדיה זה שקר
תקרא טוב
אנונימי
עזוב אין לי כוח לזה אתה רוצה להמשיך לחיות בקונספירציות המפגרות האלה בבקשה.
rehab פשוט תעזוב את זה די להאמין לחולי נפש האלה כל מה שה5g עושה זה נותן גלישה ממש ממש מהירה (3700mhz) לעומת ה4g שמשתמש רק ב(700mhz) והוא משתמש בקרינה של גלי מיקרו שהיא פחות מסוכנת מהקרינה של המנורה שבזה הרגע מאירה את החדר למעשה כל רמות הקרינה שמתחת לאור גם גלי המיקרו של 5g לא הוכחו אף פעם כמזיקות אני יכול להבין אנשים שאולי הקדמה מבהילה אותם אבל צריך לבדוק את הדברים לפי עובדות ולא לפי קונספירציות דפוקות
שואל השאלה:
שמתי את המחקרים שלי על השולחן כבר בשאלה ובתשובות הקודמות שלי
אתה זה שבינתיים לא מוכיח שום דבר ואומר שאני מתעלם מעובדות
תראה לי איזה עובדות.
אנונימי
יש לך דוח שלם של icnirp, שמראים לך עובדות.
ואני חושש שאתה לא יודע מה זאת עובדה, עובדה מגובה במחקרים ולא ספקולציה של ילד בן 18