4 תשובות
שואל השאלה:
למה הם נמשכים למה שקשה?
למה הם נמשכים למה שקשה?
אנונימית
יש כאלה שמעדיפים חראות..
אני מאמינה שיש אנשים טובים שיכירו בך את הצד הטוב ❤
אני מאמינה שיש אנשים טובים שיכירו בך את הצד הטוב ❤
נו מה אתם רציניים? למה כולכם יוצאים מתוך נקודת הנחה שהוא חרא? חשבתם על זה שאולי הוא חרא רק בעינייה? ובעיניי השאר הוא אחלה בן אדם?
אולי הוא חרא רק בעינייך ובעיניי אחרים לא:(
באותו הנושא: