4 תשובות
xr יש לי אותו והוא ממש שווה את המחיר
שמונה פלוס
איפון 11 (2600-3000)יש לי אותו הוא עולה פחןת מאייפון 8 ויחסית זול לדעתי וממש משתלם יש חי אותו יותר מחצי שנה ואני ממש מרוצה
אנונימית