5 תשובות
שואל השאלה:
הבגרות בבוקר בסביבות 10 ואני אקח באיזה שבע או שמונה וזה יהיה הפרש טוב?
אנונימית
כן, אבל את לוקחת את הכדור בדרך כלל , או שאת לוקחת דווקא בשביל המבחן?
שואל השאלה:
הייתי לוקחת תקופה ארוכה
אנונימית
אם זה בהפרש של כמה שעות את יכולה
אז את לא יכולה לקחת שוב על דעת עצמך זה חומר שולקח לו זמן להשפיע ופעם אחת לא תעשה כלום