13 תשובות
כן אני בערך
אנונימית
שואל השאלה:
איך המקום
אני אולי עובר לשם שנה הבאה
איך המקום
אני אולי עובר לשם שנה הבאה
אנונימי
הילדים שם חארות אבל בקטע של לימודים זה ממש קל ורמה נמוכה
אנונימית
אני תאמת לומדת שם אבל רוב הילדים על הפנים והלימודים הם ברמה ממש גבוהה .
באיזה שכבה את?^
אנונימית
יא בעיקרון
אבל השאירו אותי שנה.
אבל השאירו אותי שנה.
אז את ביא?אני ב י
אנונימית
תוכל/י לשלוח לי הודעה בפרטי בבקשה?
לעע איך קוראים לכם? גם אני הייתי שם
אנונימית
היית השנה?
אנונימית
כן
אנונימית
איזה שכבה
אנונימית
ט
אנונימית
באותו הנושא: