2 תשובות
חח גם אני עשיתי את זה אבל כן היא תגיע אבל במידה והחבילה שלך תעלם ולא תגיע אליך חס וחלילה אז לא תוכלי להתלונן
שואל השאלה:
^^ אבל זה לא משנה כלום נכון? החבילה בכל זאת תגיע?
^^ אבל זה לא משנה כלום נכון? החבילה בכל זאת תגיע?
אנונימית
באותו הנושא: