4 תשובות
מצטרפת לשאלה
להשקיע,לא לזלזל,להקשיב בשיעורים, להשתדל לא להחסיר הרבה ובהצלחה לך:)
להרגע , לכתוב הכל בצורה מסודרת , לכתוב ביומן או בלוח שנה של הטלפון את כל התאריכים של מבחנים בחנים בגרויות מתי צריך להגיש עבודות וכל זה
לסדר את החומר כבר מתחילת השנה
להקשיב בשיעורים (זה פשוט כל כך הרבה יותר עוזר מלחרוש לפני מבחן)
לעשות שיעורי בית ועבודות מעבר לציונים הטובים שיכולים לעזור בציוני הגשה זה גם מכניס את החומר לראש בצורה רציפה