18 תשובות
מי...?
אנונימית
יואו
שואל השאלה:
המבין יבין
המבין יבין
ההיא ששאלה מי מדובר על אריאנה שהיא הייתה בת 17 בסדרה קאט וסאם
אנונימית
אני באמת בשוק שהיא בת 27 היא גדלה כל כך מהר
לא אכפת לי
למי אכפת
שואל השאלה:
לחצי עולם
לחצי עולם
נה לא ממש
עובדה שלא שמעתי על זה עד עכשיו
עובדה שלא שמעתי על זה עד עכשיו
שואל השאלה:
חח ואני כן שמעתי, התכתבתי עם כל כך הרבה אנשים באינסטגרם על זה. ובכל מקום כל כך הרבה אנשים מדברים על זה היא אחת הנשים החשובות בעולם אז.. דיי לקנא אבל
חח ואני כן שמעתי, התכתבתי עם כל כך הרבה אנשים באינסטגרם על זה. ובכל מקום כל כך הרבה אנשים מדברים על זה היא אחת הנשים החשובות בעולם אז.. דיי לקנא אבל
למה לי לקנא?
היא הבן אדם האחרון שאני אקנה בו.
ולא כל כך הרבה אנשים מכירים אותה כמו שאתה חושב
היא הבן אדם האחרון שאני אקנה בו.
ולא כל כך הרבה אנשים מכירים אותה כמו שאתה חושב
שואל השאלה:
את כל כך טועה, יש לה איזה 100 מיליון מעריצים ברחבי העולם.
אבל הכמות אנשים שמכירים אותה? אולי מיליארד
את כל כך טועה, יש לה איזה 100 מיליון מעריצים ברחבי העולם.
אבל הכמות אנשים שמכירים אותה? אולי מיליארד
100 מיליון זה לא כל כך הרבה. יש כאלה עם הרבה יותר.
גם את טד בנדי מכירים איזה מיליארד אנשים.. זה לא בהכרח דבר טוב.
ויש זמרים שאין אף אחד בעולם שלא שמע עליהם. היא לא אחת מהם.
ואני בן
גם את טד בנדי מכירים איזה מיליארד אנשים.. זה לא בהכרח דבר טוב.
ויש זמרים שאין אף אחד בעולם שלא שמע עליהם. היא לא אחת מהם.
ואני בן
שואל השאלה:
אני בטוח שהיא כן אחת מהן. מי שלא מכיר את אריאנה גרנדה לא מחובר לעולם. אבל גם אם היא לא אחת מהן אין ספק שבעתיד היא תהיה
אני בטוח שהיא כן אחת מהן. מי שלא מכיר את אריאנה גרנדה לא מחובר לעולם. אבל גם אם היא לא אחת מהן אין ספק שבעתיד היא תהיה
אולי בעתיד
אבל תחשוב על זה שיש מבוגרים שבחיים לא שמעו עליה ועל זה שעוד מאתיים שנה לא ממש יזכרו אותה.
טוב בתכלס אין לי למה להתווכח איתך, תשמע מה שבא לך ושיהיה לך בכיף
אבל תחשוב על זה שיש מבוגרים שבחיים לא שמעו עליה ועל זה שעוד מאתיים שנה לא ממש יזכרו אותה.
טוב בתכלס אין לי למה להתווכח איתך, תשמע מה שבא לך ושיהיה לך בכיף
מי זו
אנונימית
100 מיליון אין לה. יש לה יותר רק באינסטגרם היא כבר עוד שנייה ב200m
והכל העולם יש לה עוד המון מעריצים
והכל העולם יש לה עוד המון מעריצים
אני בשוק טוטאלי, אני אתגעגע ל-דינג דונג שלה ולשיער האדום אבל היא מהממת גם ככה, ולא אני לא מאמינה עדיין שהיא גדלה כל כך מהר, אני זוכרת אותה כשהייתי עוד קאט וכשהיא יצאה עם מאק ואני לא מעכלת את זה. וואו