4 תשובות
לרשום היי לשאול מה קורה
יש כמה חוקים להתחלת שיחה שאיתם אי אפשר להכשל
שלב א: לפתוח את השיחה בשעה לא מאוחרת מידי כשאנשים ישנים או שיהיה לו מוזר שנזכרת בו באמצע הלילה אבל לא מוקדם מספיק כדי שהוא עדיין יהיה עסוק
שלב ב': לפתוח בשאלה פתוחה ולא שאלת כן לא
שלב ג': שתמיד יהיה לך מה לשאול על התשובה שלו לשאלה הפתוחה
שלב ד': לא לפתוח שיחה בבקשה או שאלה עם תחושה מקצועית כמו "אתה יכול לשלוח לי שב?" או "איזה כיתה אתה?" כי נטו אי אפשר לפתח מזה שיחה. מקבלים תשובה או תמונה וזהו
שלב ה': לקחת תשובות שלו ולקשר לסיפורים שלך
שלב ו': לשאול שאלות על דברים משותפים. "על מה אתה עושה את העבודת חקר?" "אפקט דופלר" "למה?"
זו סתם דוגמה אבל לבחור נושא משותף שקשור לשניכם
והכי חשוב
אל תפחדי לשאול שאלות "נועזות" שיקדמו את השיחה. זה מראה לנו שאת מרגישה בנוח איתנו ושאת מוכנה לצאת מאזור הנוחות שלך בשביל לדבר איתנו
אני לא מתכוון לשאלות מוזרות
אני מתכוון לשאלות בסגנון "מה הטייפ שלך?" (בהקשר כמובן)
אין בעד מה
שלב א: לפתוח את השיחה בשעה לא מאוחרת מידי כשאנשים ישנים או שיהיה לו מוזר שנזכרת בו באמצע הלילה אבל לא מוקדם מספיק כדי שהוא עדיין יהיה עסוק
שלב ב': לפתוח בשאלה פתוחה ולא שאלת כן לא
שלב ג': שתמיד יהיה לך מה לשאול על התשובה שלו לשאלה הפתוחה
שלב ד': לא לפתוח שיחה בבקשה או שאלה עם תחושה מקצועית כמו "אתה יכול לשלוח לי שב?" או "איזה כיתה אתה?" כי נטו אי אפשר לפתח מזה שיחה. מקבלים תשובה או תמונה וזהו
שלב ה': לקחת תשובות שלו ולקשר לסיפורים שלך
שלב ו': לשאול שאלות על דברים משותפים. "על מה אתה עושה את העבודת חקר?" "אפקט דופלר" "למה?"
זו סתם דוגמה אבל לבחור נושא משותף שקשור לשניכם
והכי חשוב
אל תפחדי לשאול שאלות "נועזות" שיקדמו את השיחה. זה מראה לנו שאת מרגישה בנוח איתנו ושאת מוכנה לצאת מאזור הנוחות שלך בשביל לדבר איתנו
אני לא מתכוון לשאלות מוזרות
אני מתכוון לשאלות בסגנון "מה הטייפ שלך?" (בהקשר כמובן)
אין בעד מה
אה ולא מתחילים שיחה בהיי
הוא עונה היי וזהו
אל תצפי שתכתבי היי והוא יקדם את השיחה
אם את כתבת ראשונה זה עגשיו עלייך לקדם את השיחה ולא עליו
זה סתם לא יפה ליפול עליו עם היי ולצפות ממנו להמשיך משם
הוא עונה היי וזהו
אל תצפי שתכתבי היי והוא יקדם את השיחה
אם את כתבת ראשונה זה עגשיו עלייך לקדם את השיחה ולא עליו
זה סתם לא יפה ליפול עליו עם היי ולצפות ממנו להמשיך משם
לרשום היי מה עושה ולפתח שיחה מזה עם הוא לא ממש זורם אז להמשיך במה שאת עושה או לרשום למישהו אחר. שמח לעזור.