9 תשובות
יש הרבה שלא יודעים להעריך טוב
כי זנ לא שווה להיות נחמד וטוב תבינו כבר
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודע מה תעשית
אנונימי
כנל
מבינה.. אבל תשארי טובה בסוף יגיע מה שצריך
שואל השאלה:
אני בן^ ולהכי חמודה כן ניצלו אותי בעבר
אנונימי
כי בדרך כלל אנשים כאלה הם אנשים בוגרים שונים מהכלל :) באופן טוב כמובן רואים את העולם אחרת זהירים יותר פוקחים עניים יותר אכפתיים
והיום הדור מאוד השתנה
מזדהה עם מה שאמרת
בטוחה שתמצע אהבה ושבסוף יגיע אלייך טוב
שואל השאלה:
תודה רבה^מקווב
אנונימי
כל כך מבין אותך אני מרגיש אותו הדבר על עצמי..
אני תמיד הכי נחמד והכי רומנטי והכי טוב ועוזר ודווקא כאלה מנצלים
אבל הגיעו לי כמה פעמים כאלה שלא רצו לנצל אותי
זה באמת עצוב, אבל אני בטוח שתמצא וזה יגיע עם הזמן ואל תשתנה:)