4 תשובות
שנה הבאה תשקיע
אם השקעת השנה אין שום סיבה להתאכזב אם לא השקעת ולמדת טוב תמיד יש שנה הבאה
אנונימית
אאוץ איזה באסה זהה!!
הם יצתרכו להתמודד...
ואל תשכחי שאם את משקיעה אז בשבילך . לא בשבילם