6 תשובות
נע לעולם לא לנקום
בדרכ אני לא תומכת בנקמות .. אבל היה לי כזה מקרה בדיוק .
מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי
אל תנקמי , זה יחזור אלייה לבד..הכל לטובה אל תדאגי.
אנונימית
כרתי לה את שד שמאל
נראה לי הנקמה הכי טובה היא שלא תנקמי או שתמצאי חברות חדשות טובות שמבינות אותך חברות אמיתיות ותהיי את
אנונימית
שלחי הודעה בפרטי, אעזור