8 תשובות
כן. חד משמעית.
ישראלים זה גיוון מאוד מאוד גדול, אנחנו קיבוץ גלויות ככה שאי אפשר באמת להגיד את זה. מי שנמשך ליופי אירופאי דווקא כנראה יגיד שאירופאים נראיים טוב יותר, אבל לא רק בהשוואה לישראלים אלא לכל סוג..
לכל אחת יש טעם אחר...
כן אנחנו דומים לערבים
"על טעם ועל ריח אי אפשר להתווכח", גם פה.
יש כאלה שחושבים ככה ויש שלא.
אני לדוגמא מאוד מאוד אוהבת אסייתים. יש כאלה שלא. אנחנו אנשים, זה הגיוני.
יש כאלה שחושבים ככה ויש שלא.
אני לדוגמא מאוד מאוד אוהבת אסייתים. יש כאלה שלא. אנחנו אנשים, זה הגיוני.
לא ,
לישראליות יש מראה ייחודי ומנצח-----------משהו יותר מחוספס
אבל ללא ספק יש אירופאיות מאוד יפות ב: פראג,מילאנו,מוסקבה,ציריך ועוד
לישראליות יש מראה ייחודי ומנצח-----------משהו יותר מחוספס
אבל ללא ספק יש אירופאיות מאוד יפות ב: פראג,מילאנו,מוסקבה,ציריך ועוד
אירופאיות נראות הרבה יותר יפות מישראליות לדעתי...
כל בן אדם לא ישראלי יותר יפה מהם
באותו הנושא: