3 תשובות
לדעתי זה צירוף מקרים.
אנו לא חושבת שזה אומר משהו.
אני גם נולדת ביום שסבתא רבתא שלי נפטרה (אחרי כמה שנים)
אין דבר כזה צירוף מקרים. (לפחות לפי מה שאני מאמינה)
יש גם עוד כמה מקרים שקרו למשפחה שלי שקשורים לזה