3 תשובות
לכי לפעולה.נט זה ה(!) מקום לפעולות
אי אפשר למיטב ידיעתי מדורות בקורונה
תעשו להם משהו של טבע הייתי בצופים ולא עשו לנו כלום של טבע וזה היה ממש באסה...
אמך להדליק נכון מדורה או הסוואה וכאלה...