29 תשובות
את מזכירה לי את הפרק שארתור היה צריך לקחת את זה גילי לבריכה והוא לא רצה.
אבל בכללי תנסי לדבר עם אמא שלך או אפשרי לקחת איתך חברה שתעביר איתך את הזמן
למה כל יום היא הולכת לבריכה חחח, ולשאלה, תגידי לאמא שלך שנמאס לך ושאת לא רוצה לעשות את זה או שתגידי לה שאת רוצה ללכת להפיגש עם חברות וכאלה (ככה היא לא תוכל להגיד שאת סתם תשבי בבית עם הטלפון כל הזמן)
אולי תכנסי גן לבריכה ?במקום לצפות
או תזמיני לשם חברות ?
שואל השאלה:
לא יודעת אני קצת נגעלת להיכנס לבריכות בגלל פיפי, כינים, חיידקים..
אנונימית
כל עוד זו לאבריכה טבעית מחליפים כל איזה חצי שבוע תמים ומעבירים כל יום רובוט מנקה לפני ואחרי הדי יש :)
ואת יכולה לשבת בחוץ עם חברות כמו שאתעושה עכשיו
או לבקש מאמא שלך שפעמם בשבוע תלך במקומך
רוצה שאני אקח אותה?
בטח חח את הכי תלכי לבריכה מעורבת בעיר אחרתלהשגיח על מישהי שאת לא מכירה
את חרדית בת 12 ולא מכירה אותה חח
מה הקטע שלך?
יודע מה זה ציניות?מכיר?^
בדרך כלל כשאני מדבר אם מישהו אני משתמש בזה
אבל כשמבקשים ממך עזרה או דואלים שאלה ומתיעצין בדרך כלל אני שומר את זה לעצמי ומשקיע בתשובות
מה נפגעת כולה צחקתי איתך :)
מי נפגע?
וחייב להכניס טוויסט בעלילה אז בשביל זה אני פה!
שואל השאלה:
הבריכה לא טבעית וכן עוברים עם רובוט אבל לא מחליפים מים כל חצי שבוע אני לא יודעת אם בכלל מחליפים זה פתוח כולה איזה חודשיים כיאלו לא יודעת אני דיי נגעלת להיכנס למקום מלא בפיפי חיידקים כינים וזיעה של אנשים שנכנסים אחרי יום עבודה בלי לעשות איזה שטיף על עצמם כיאלו אנשים נכנסים לבריכה עם הפטריות שיש להם ברגליים וכששואלים אותי למה אני לא נכנסת אני אומרת את זה והתשובה של כולם זה "בסדר יש כלור" זה אומר שאני אפסיק להיגעל?
אנונימית
שואל השאלה:
יאללה אני אבוא לקחת אותך מבני ברק
אנונימית
יאללה!שניה אני יורדת...
וצודקת בריכה זה מגעיל רצח!
את יודעת שהחוק אונר שאם לא מסננים מים /מחליפים אותם אסור שהבריכ ה תפעל ?תקנות משרד הבריאות !
כנראה המים זורמים ומתחלפים בנקודה מבויית ואז חוזרים נקיים עם משאסה
שואל השאלה:
אני לא באמת יודעת אם מחליפים או לא אבל גם עם כן זה גועל נפש מלא חיידקים ופיפי
אנונימית
^^ וזה חברים למה עדיף ים
אנונימי
גם ים מסריח אני שונאת את שניהם
^^ את שונאת ים כי אסור לך להיות בחוף הרגיל חח
החופים המפרדים זה באמת דבר מסריח חח
אוקיי הבנתי ואני זוכרת שאני חרדית הכל טוב
ולא אצלינו סבבה לגמרי אני שונאת חול
רגע מה ?
אין לכם חול החוף ?
אבל זה בקו של החוף בדיוק כמו הרגיל רק עם הדים בצדדים וכניסה נפרדת
פעם גםא ני ההיתי החוף נפרד
יש חול ולכן אני שונאת ים
אה חח יצאתח אידיוט
אנונימית חח כרגע דברנו בדיוק כמו בפרטי ולא רק על השאלה
המצפון מציק לך ? סתם לדעת אם הוא צריך לדבר פרטי בשביל זה
ידעתי שתנגן לי על זה
ואני לא מוכנה ביי
חחח
אני לא אכנע עד שתסכימי להוריד תחסימה
כל תשובה שלך שאני ארארה אני אגיב עליה
זה היה איום?
זה נקרא תקווה חח
סיכוי קטן שתכנעי וסיכוי גדול שככה אני אמשיך לדבר איתך חח