7 תשובות
זה רק כיתה ח! הכל טוב
היי, גם אני בכיתה ח והכל בסדר באמת..❤
במחצית הבאה, כלומר שנה הבאה, תקחי כוחות מחודשים, ותשקיעי יותר ממה שהשקעת השנה, ואת תראי תוצאות
^ זה שזה כיתה ח לא אומר שיהיה לה קל בכיתה ט י יא יב ההפך יהיה לה יותר קשה, לדעתי את צריכה להשקיע בחופש הגדול והגיע לרמה של כיתה ח ואז משם להגיע לכיתה ט.
אנונימי
לפעמים יש עליות ולפעמים ירידות חוץ מזה את בכיתה ח', הכל טוב
זה רק כיתה ח' ( גם אני הייתי בכיתה ח' ועכשיו אני אעלה לט,) זה לא הולך לשום מקום הציון זה נטו סתם עוד שנה...
ז' לח" כדי לדעת באיזה הקבצות לשים אותך
ט" לתיכון
ח" סתם שנה
^^^^ברור שלא יהיה קל, כל שנה הרמה עולה לפי הכיתה.
אבל אם משקיעים יותר, ויש יותר מוטיבציה אז יהיו תוצאות.
בואו זה חרא אבל זה רק כיתה ח זה לא באמת משנה