7 תשובות
כן במחשבה שנייה לא היה כדאי לאכול קערה של מסמרים בלי לשים חלב
כן שלא יודעים מה אני עובר וחושבים שהגיל שלי צריך לקבוע את השכל
לא יודעת אם זה נחשב שריטה אבל אני נקשרת ונהיית אובססיבית ממש מהר
אנונימית
אני פשוט חושבת מעוות, כאילו אני תמיד מחליטה שדברים אומרים משהו כשהם לא. ואני יכולה להיות מניפולטיבית באופן מפחיד אם אני רוצה.
כן יש לי קראש על דמיות לא אמיתיות,אני נוטה לראות סרט כמה פעמים או לרצות לקרוא ספר עוד פעם
לכולם יש שריטה פנימית גם היא קטנה ושולית לי למשל יש חברים דמיוניים מכיתה א' (אני עולה לט') לפני איזה שבוע התערבתי איתם שג'ינס (משנה שעברה) לא יעלה עלי, הוא עלה עלי (חחח אףאחד לא שאל...)