4 תשובות
לאלא אל תעשי, אם את רוצה אז תעשי קודם פן שהוא יתייבש
לא לא לא זה ישרוף לך את השיער חייב על שיער יבש ואם את רוצה ממש למהר את תהליך הייבוש אז עם פן
אסור מחליק על שיער רטוב מעבר לזה שזה הורס לך את השיער זה הורס גם את המחליק.
פשוט מחליקים כרגיל אין משהו מיוחד. אסל עידף להסתרק לפני מחליק.
פשוט מחליקים כרגיל אין משהו מיוחד. אסל עידף להסתרק לפני מחליק.
אל תעשי.
אם את רוצה תעשי לפני פן ואז מחליק או שתחכי שהשיער יתייבש
אם את רוצה תעשי לפני פן ואז מחליק או שתחכי שהשיער יתייבש
באותו הנושא: