תשובה אחת
לדעתי מראש אמורים לאהוב אחד את השני, כאילו להכיר ולהתאהב ואז להיות ביחד ולא להכנס מבלי שיש רגשות, ברור שעם הזמן זה אמור להתגבר ואמורים לדעת לשמור על זה ולתחזק את זה אבל אני לא חושבת שאפשר להכנס לזוגיות מבלי שיש רגשות או לפחות זה משהו שאני לא הייתי עושה
אנונימית