7 תשובות
בנים ובנות בכל מקום בצבא זה בנפרד המגורים מקלחות הכוונה ..
שואל השאלה:
ונגיד האימונים וכאלה?
או נגיד הארוחות?
כי באמת לא מבינה בזה.
תודה שוב
אנונימית
בטירונות הבנים והבנות בנפרד אז זה אומר שלארוחות הולכים בנפרד כנל לאימונים
שואל השאלה:
אה סגור
תודה רבה מעריכה
אנונימית
בכיף
חוות השומר זה לא רק של בנים?
שואל השאלה:
חח אין לי מושג
אנונימית