7 תשובות
בנים ובנות בכל מקום בצבא זה בנפרד המגורים מקלחות הכוונה ..
שואל השאלה:
ונגיד האימונים וכאלה?
או נגיד הארוחות?
כי באמת לא מבינה בזה.
תודה שוב
ונגיד האימונים וכאלה?
או נגיד הארוחות?
כי באמת לא מבינה בזה.
תודה שוב
אנונימית
בטירונות הבנים והבנות בנפרד אז זה אומר שלארוחות הולכים בנפרד כנל לאימונים
שואל השאלה:
אה סגור
תודה רבה מעריכה
אה סגור
תודה רבה מעריכה
אנונימית
בכיף
חוות השומר זה לא רק של בנים?
שואל השאלה:
חח אין לי מושג
חח אין לי מושג
אנונימית
באותו הנושא: