9 תשובות
מסתבר שכן
אני דווקא נמשכת לרגישים אבל לא לבכיינים
.!?
אממ גם וגם כזה, אבל פשוט על גבול הטעם הטוב
כן, אני רוצה מישהו שמראה את הרגשות שלו ולא מישהו שמפחד להתפרק לידי ולספר לי מה הוא מרגיש.
אנונימית
כן אבל לא עכשיו בקטע מוגזם
אם הוא לא בכיין אין לי בעיה
wtf גם בנים הם בני אדם כאילו הם לא צריכים לשחק אותה כל הזמן קשוחים
אנונימית
אמ.. לא בכיינים אבל אם הם בוכים לפעמים פעם ב אז זה סבבה אבל הכל עניין של טעם
אם זה משהו מוגזם אז פחות אבל גבר שבוכה מדי פעם מראה שהוא לא חושב שזה יפגע לו בגבריות
כאילו שאם הוא בוכה הוא לא גבר
זה ממש לא נכון והרבה בנים חושבים כך
בגלל זה לי זה מעלה
אימלה אם הקראש שלי בןכה אני נמסהה