6 תשובות
אני כבר שלוש שנים בערך עם הפרשות ולא קיבלתי. כל אחת בקצב שלה, זה לא כמו מכונה שאחרי כמה חודשים את בבום מקבלת.
יש הרבה בנות שלא מקבלות מהר .
כול אחת והקצב שלה
כול אחת והקצב שלה
הפרשות זה בסדר לי היה שנה וחצי לפני המחזור אז זה בסדר וכל אחת הזמן שלה
לפני שקיבלתי מחזור היה לי הפרשות איזה שנה אז הכל טוב את תקבלי בזמן הקרוב
אני קיבלתי רק בתחילת כיתה ט
אם זה מעבר לכך אז עשיף שתבדקי אצל הרופא
בעיקרון תשאלי גם את אמא שלך ואחיות שלך מתי הם קיבלו לפעמיים זה גנטי
אם זה מעבר לכך אז עשיף שתבדקי אצל הרופא
בעיקרון תשאלי גם את אמא שלך ואחיות שלך מתי הם קיבלו לפעמיים זה גנטי
אנונימית
זה שיש לך הפרשות לא אומר שאת אמורה לקבל מחזור, הפרשות מגיעות בגיל ההתבגרות כשאת נערה מתבגרת יכול להיות תקבלי מחזור עוד מעט וכנראה הגוף עדיין מכין את עצמו למחזור וזה לגמרי בסדר ואין מה להלחץ מי זה... תשתדלי להחליף פד כל יום (פד יומיומי) כי כשלא מחליפים הרבה זמן יוצר ריח לא נעים...
ואני לא חושבת שזה מגעיל או צריך להתבייש בזה.
ואני לא חושבת שזה מגעיל או צריך להתבייש בזה.
באותו הנושא: