12 תשובות
כן
כן
לפעמים מתבלבל לי
חחח
אכן
כן ברור
ועם אנשים טועים, אני מתקנת אותם! לא יכולה לסבול טעויות כאלה
אנונימית
כן
כן. וצורם לי כשאחרים מתבלבלים.
כן אני מבדיל עם מישהו מתבלבל אז אני אתקן אותו
כן מן הסתם עם יש מישהו שמתבלבל בזה הוא לא טוב בעברית
אהה! אנונימית, שוקולד מרירר, שמי ג'ף - אני מבינה שאתם צוחקים, אבל כמעט גרמתם לי לשבץ!