13 תשובות
10+?
24/7
3-4 גג
6 שעות
8+
רוב היום.
בגלל החופש וכל זה אז 15+
בכלל לא, רק שאני הולכת לישון
אנונימית
וואו, מלא... במיוחד עכשיו כשאני כל הזמן בבית כי נגמר הבית ספר
כמה שעות טובות
כמה שעות טובות
כל הזמן רק כשאני מכין אוכל לא וגם את האוכל אני אוכל בחדר
כרגע אני בבידוד.. אז כל היום חחח
אנונימית
יותר מדי
וואו מלא...
אני יכולה להיות בחדר למשך כמעט יום שלם אפילו.. או לפעמים רק 3 שעות.
זה תלוי
אני יכולה להיות בחדר למשך כמעט יום שלם אפילו.. או לפעמים רק 3 שעות.
זה תלוי
באותו הנושא: