התחברות
הרשמה
אני שולחת מייל לסוכנות שאני רוצה להתקבל אליה מה לשלוח ואיך לנסח?
24 ביוני 2020, 11:25
אודישנים
סוכנויות
2 תשובות
את השם שלך, הפרטים שלך כמו גובה, גיל, עם/בלי ניסיון וכו וכו
ל
לא באמת אמוש
את רוצה גם שאני אדבר איתם
.
....................|
באותו הנושא:
שלחתי מייל לסוכנות ויום אחרי מישהו שקשור אל הסוכנות עוקב אחרי...
איך אני שולחת משהו מword במייל למישהו?
אני שולח למישהו מכתב במייל ואני רוצה להפוך את זה למסמך pdf..איך עושים את זה?
אם אני שולחת למורה מייל בשעה כזאת (מייל, לא טלפון או בווצאפ...ממייל של בית ספר..) עדיין לכתוב סליחה על השעה?
נרשמתי עם המייל למלא אתרים איך מסירים את זה שאתרים שולחים כל הזמן מיילים?
אתמול ב11 בלילה כתבתי לסוכנות דוגמנות מפורסמת באינסטגרם שאני רוצה להגיע לאודישן
אני רוצה לישלוח לסוכנות של שרית ולורנס הודעה בקשר לבנים והבנות לישלוח לה במייל או באינסטגרם?
היי חברים אני צריכה עזרה הגשתי מועמדות לסוכנות של רוברטו ושלחו לי מייל שהם רוצים שאני יקבע איתם פגישה מה אתם אומרים על הסוכנות?
עם אני שולחת הודעה לסוכנות של מילק מודלס לגבי הבנים והבנות זה יעזור לי במשהו?
זיהוי מייל אנונימי מסטיפס - האם כאשר שולחים מייל אנונימי מסטיפס איש מחשבים מנוסה יכול לאתר את הIP ממנו הוא נשלח, ולאתר מי השולח, אע"פ שכתובת המייל אנונימית?
כבר כמה פעמים שאני שולח מייל לצבא והם לא עונים.