5 תשובות
מה שנוח לך
קארבר חד משמעית
קל שקארבר
זה שני דברים שונים אם אתה גולש ורוצה לפתח את סגנון הגלישה שלך הקארבר הוא בידיוק בשבילך אבל אם אתה לא רוצה את המטרה הזאת ורוצה להתאמן יותר על סטרייט ופחות על גלישה הסקייטבורד יתאים
אני אישית לא רואה תועלת בקארבר חוץ מלעזור בגלישה וגם בזה זה לפי דעתי בזבוז כסף. עדיף סקייט, יש כל כך הרבה יותר דברים שאפשר לעשות איתו: פשוט לרכב, לרכב בסקייטפארק, תרגילים של פלאט גראוונד, לנוסע סטריט, פריסטייל ועוד מלא דברים ובקארבר רק סליידים שאפשר לעשות גם בסקייט פשוט