6 תשובות
הכל טוב, את עדיין נחשבת נמוכה ממנו ואם מישהו באמת יאהב אותך, אני מאמינה שהוא יצליח להתגבר על הגובה (ובכל זאת שתדעי שההפרש בסדר גמור).
אני בחיים לא הייתי פוסל על גובה
אני לא מאמין שהוא יפסול
בהצלחה:)
בהצלחה:)
הוא לא יפסול ואם הוא יפסול הוא בן אדם חרא ותתרחקי מימנו
ואז מה היית בגובה 1.50 מגיעה לאן? לתhת?
מה הוא היה עושה רוקד עם מה עם תינוק
לא
את בול בשבילו בול
מה הוא היה עושה רוקד עם מה עם תינוק
לא
את בול בשבילו בול
לא כולם,
תנסי את מזלך אין לך ממה לפחד, וגם אם יפסול אותך על זה אז, חבל לו פספס.
תנסי את מזלך אין לך ממה לפחד, וגם אם יפסול אותך על זה אז, חבל לו פספס.
באותו הנושא: