11 תשובות
בצער רב אגיד שכן
אני רוצה לבכות רק מלהיזכר בזה..
הייתי באוטובוס עם שורט אפור גופייה לבנה והיה לי דם, בלי משהו להסתיר
ולא הבנתי למה כולם מסתכלים עליי באוטובוס
אנונימית
אכן
כמה פעמים
ישנתי אצל סבתא שלי ובאמצע הלילה כל הסדין של המיטה שלה היה מלא בדם זה היה ממש ממש ממש מביך
ובכיתה ה קיבלתי מחזור באמצע שיעור וכל הכיסא היה דם והייתי עם מכנס לבן
שואל השאלה:
משתתף בצערכן
אנונימי
פאק כן יום לפני פורים קיבלתי בערב והייתי עם חצאית ובגד גוף לבן בהחלט רע ועוד מלא יותר מביכים
יאוו ^_^ אתה נשמע ג'נטלמן
תודה אנונימי
אנונימית
בבריכה של חברה שלי וזה היה ממש מביךך והם שפכו תמים של הבריכה בגללי יואוו רציתי להעלם
אנונימית
לכם? זה באמת יהיה פדיחה. יותר הגיוני שזה לכן. :))
רק קצת על הסדין שלי לא יותר...
אנונימית
מדדתי בגד ים בחנות ומפה לשם השארתי חותם (מחזור) אמרתי טוב נו אני אקנה אותו כבר כי לא נעים, הסתכלתי על המחיר- 600 ש"ח, ברחתי משם.